5 Kasım 2010 Cuma

travianda in aktif oyuncu bulma

travianda önemli olan online sürenizdir.başka bir deyişe ne kadar oyunla ilgileniyorsunuz.oyuna sürekli olarak girip,travian hesabınızı kontrol etmezseniz,köyünüz yağma köy olur.acemi bir oyuncu değilseniz bunu bilirsiniz.


Size vereceğim site ile çevrenizde komşu köylerden oyuna girmeyen oyuncuları,kaç gün oyuna girmediklerini bulacaksınız.
sayfa açılınca kaçıncı serverda olduğunuzu seçin.daha sonra tracker dan inaktif  seçeneğini seçin.köyünüzün koordinatlarını seçin.köyünüze uzaklığı,istediğiniz nüfusu,girmediği gün sayısı 1,5,9,12,15 gün istediğinizi seçin afficera tıklayın.aşağıya tıklayın siteye girmek için reklamı geç deyin.
siteye girmek için tıkla İnaktif oyuncuları bulmak için yabancı forumların birinde bir program buldum. Program çok güzel çalışıyor inaktif oyuncuları hemen buluyor. Aşağıdan indirebilirsiniz. indirme link:  http://turbobit.net/c6bh7ud03q88.html



video



travıan | izlesene.com





                      TRAVİAN YAĞMA PROĞRAMI(Travian Otomatik Saldırı ve İnşaat programı)



TravianManager Bot veya saldırılar konusunda uyarı da dahil olmak üzere, daha iyi köy yönetmenize yardımcı olacaktır.istediğiniz köye otomatik olarak asker gönderecek.Size olan saldırılarda askerlerinizi kaçıracak bir yapay zeka ama oyunu bir insan gibi yönetir.

İstediğiniz binayı yeterli hammadde olunca kurar ve  geliştirir.Kışla ve ahırdan asker basma işini rahatlıkla yapar.kısaca geceleri oyunun başında saatlerce zaman geçirmiyeceksiniz.siz proğramı kurun,bilgisayarı açık bırakın talimatlara göre oyunu kendi oynar.sizin çok uyumanızı sağlayacaktır

sadece windows ta çalışır.güncellemeleri yüklemeyi unutmayın.aşağıdaki linke tıklayıp indirin eğer indirmeyi başaramazsanız aşağıdaki videoda nasıl indirildiği anlatılıyor.
ayrıca o videonun altından travian tr4 de bu botun nasıl kullanıldığını anlatan video var.

travian 3 için (travian klasik) : http://turbobit.net/eomc871528i6.html
travian 4 için http://turbobit.net/57mzm67zih1g.html
             yorumlarınızı bekliyorum

video


Turbobit.com Video İndirme from korukedisero on Vimeo.

travian 4 de bot kullanımı videosu



               

             travianda altın kazanma yolu
şimdi size söyleyeceğim yolu ben buldum.ilk defa size açıklıyorum.artık bu oyundan emekli olma zamanı geldi diye düşünüyorum.şimdi gelelim altın kazanmaya

yakın zamanda bir siteye üye oldum.bu siteden herkes para kazanıyor.para kazanmayan herhalde tek ben kalmışımdır.ve üstelik yaptıkları ödemeleri de belgelemişler.bu site napolyondur

bu sitede para kazanmak zor bir şey değil.anket doldurarak mailinize gelen reklam mesajları okuyarak para kazanabilirsiniz.

ayrıca siteye ilk üye olanlara özel şeyler var.mesela profil bilgilerinizi tam doldurursanız 9 tl kazanıyorsunuz.
daha sonrası sizin mail okumanıza ve anket doldurmanıza kalmış

 bende burda kazandığım paraları hemen traviana aktarıp altınlarımı aldım.bu yolu uzun süre yaptıktan sonra artık diğer oyuncularında öğrenmesinde bir zarar görmedim.altın kazandığım siteye üye olmak için aşağıdan tıklayınız

Üye Olmak için tıklayın



2 yorum:

  1. proğram çok güzel geceleri büyük bir zevkle kullanıyorum

    YanıtlaSil
  2. proğram için teşekkürler uzun zamandır böyle bir proğram arıyordum

    YanıtlaSil